maandag 8 augustus 2016

Welkom bij de club








Hallo Lezers,
Gezellig dat je hier een kijkje neemt.

Vandaag een kaart voor de jarige, 50 jaar, ik zeg welkom bij de club.






De basis is een mooie mal van DDBD, opvolgend in bruin cart stock ,roze cart stock en designpapier uitgesneden. Van het roze heb ik ook de mooie rechthoek uitgestanst je krijgt dan een mooi geheel.
470.713.128 Shape Art Square en 6002/0421 Noor! Design Blauw Rechthoek frame + inhoud







          


De stempel van Joy craft past precies in het midden van het frame
en is mooi te combineren voor allerlei gelegenheden.








Hier en daar nog wat onderuit laten steken zoals de viewmaster en de randstans. Het kleine labeltje met dat mooie stikrandje heb ik gebruikt om heel subtiel aan te geven dat de jarige 50 wordt.


     






Zoals jullie weten maak ik mijn bloementoef graag zelf, gebruik hetzelfde designpapier of cartstock en het wordt echt een mooi geheel vindt je ook niet? Deze keer een grote roos en een paar kleinere gerangschikt op een paar blaadjes  natuurlijk allemaal van Noor.


       


Rest mij nog jullie weer een fijne knutselweek te wensen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten