dinsdag 18 juli 2017

Christmas Time

Hallo Lezers,

Zijn jullie ook al druk bezig met kerstkaarten ?
De leuke Nordic Serie Scandinavian Christmas van Sara Davies leent er zich heel goed voor en ik ben er meteen mee aan de slag gegaan


Voor deze kaart ben ik begonnen met stempeltjes van scandinavische patroontje in rood wit en deze heb ik in vierkantjes gestanst en als een patchworkdeken op mijn kaart gelegd.


Om de kaart wat stoer te maken heb ik de mal CHRISTMAS TIME 
artnr. S-SX-MD-TIME  uit zwart gestanst en met wat gilding wax oud zilver gemaakt.


Hetzelfde heb ik ook met de kerstballen gedaan artnr S-SX-MDS-STYLE


Vervolgens nog wat stoer touw en dit kaartje is een mix van romantisch en stoer geworden.



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en graag tot de volgende keer

groet Corry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten