dinsdag 2 januari 2018

ATC afternoon Tea

Hallo Allemaal,

Ik heb weer een nieuwe verslaving erbij : ATC kaartjes maken.
Voor januari is er het thema bij Noor Design Afternoon Tea en daar heb ik deze kaartjes bij gemaakt.


Hiervoor heb ik de nieuwe Afternoon Tea thee kopjes en theepot artnr 6002/0976  bij gebruikt.

6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot

Ik heb het onderste theekopje vier keer losgeknipt en aan een houten balkje gehangen, dit balkje komt van  een van de zeestansjes en  
de leuke tekstjes zijn van de stempelsheet Afternoon tea artnr 6410/0465

6410/0465 Stempelset Teksten Afternoon tea

Deze heb ik gestempeld met witte Gesso van Dutch Doobadoo.



Gaan jullie ook gezellig ATCtjes maken dan zou ik het leuk vinden deze terug te zien op de speciale FB pagina van Noor Design.
Heel veel plezier hiermee.

groetjes 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten