donderdag 31 mei 2018

Bloghop Dutch Doobadoo juni

Hallo Lezers,

Het is weer tijd voor een bloghop, en wat is het deze maand weer een geweldig leuke collectie.


Wat moet je doen?
  • Ga tussen 31 mei t/m 2 juni 2018 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!



Ik heb gekozen voor de card Box, ik dacht altijd dat dit een zeer ingewikkeld kaartje was om te maken, met deze mal is het echter zeer eenvoudig en superleuk.

470.713.047 Dutch Box Art A4 Box Up Box


Dutch Box Art Box up Box artnr 470.713.047


Ik laat het even van een paar kanten zien. 


Het is een doosje waar je allerlei Upjes uit kan laten komenm ik heb er een maritiem thema voor gekozen.


Het allerleukste is dat je dit doosje helemaal plat op kan sturen. Geweldig toch?


De laatste foto is het plat gevouwen doosje en dan mag je nu snel verder hoppen naar CARLA en vergeet niet te eindigen bij Het Blog van Dutch Doobadoo.

groetjes Corry 


27 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk doosje heb je gemaakt met deze mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf, maritiem doosje, Corry!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje en zulke leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gedaan
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is dit strand card-doosje gemaakt Corry....zo gemakkelijk dat ze daar nu ook een mal voor hebben ....en je hebt er geweldig mooie details allemaal opgemaakt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corry jij kunt echt prachtige creaties/kaarten maken. Ik geniet van jou op FB.
    Ook deze is weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk doosje,mooi met de strandhuisjes.lijkt me inderdaad makkelijk met deze mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook een leuk doosje Corry. Hoort dit ook tot de basis???? hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerdje en dank je wel dat je het van alle kanten laat zien. Best fijn om ook gewoon te kunnen zien hoe zo'n modelletje nu eigenlijk werkt na het in elkaar zetten ;-)
    Mooi maritiem sfeertje en leuk dat je lilly luna ervoor gebruikt hebt past perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De card box is echt leuk. En ook zo veelzijdig te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super kaart /doosje is het geworden denk er over om hem toch maar tekopen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee wat heeft iedereen er toch ontzettend veel werk op gedaan!
    Ik
    Heb ook al wel wat bonkaarten gemaakt maar deze mal lijkt me inderdaad heel erg handig!
    De aankleding is echt fantastisch mooi!
    Ik kom ogen tekort!
    Dank voor deze mooie inspiratie!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat origineel om groen te gebruiken! Geeft een heel verrassend effect. Bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. An absolutely stunning project, the details are gorgeous.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vond deze mal al erg leuk en grappig. Deze uitwerking ermee ben ik erg weg van. . Leuk dat maritieme!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe vaker ik kijk, hoe meer details ik ontdek. Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had net bij Tineke gezegd dat het net was of ze een kijkdoos gemaakt had, maar dat heb jij ook! Wat mooi gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh hij is gaaf Corry! Met mijn lievelingsmeisje, Gorjuss ;) Dus deze kan niet meer stuk voor mij haha. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gemaakt Corry! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De box kaart blijft geweldig, je hebt er een super uitvoering van gemaakt!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi maritiem doosje!
    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige mal van de box. Staat op mijn verlanglijstje
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die box card blijft leuk ook deze uitvoering is weer te gek

    BeantwoordenVerwijderen