donderdag 20 september 2018

bloghop Noor Design Collectie oktober

Hallo Allemaal,

Helemaal in herfstsferen met deze prachtige herfstcollectie,waar natuurlijk een bloghop bijhoort.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 20 september t/m 22 september langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

Dit is mijn kaartje geworden.


Ik heb op mijn kaartje heel veel van deze collectie gebruikt. 

6410/0484 Stempel Flying Witch
De flying witch  artnr 6410/0484 heb ik gestempeld uitgeknipt en bewerkt met embossingpoeder clear en ze vliegt over het tafereeltje heen



6002/1027 Autumn Rand Pumpkin

De pumpkin rand  artnr 6002/1027  is bewerkt met inkt en de oogjes zijn glittersteentjes.


En zie je hoe mooi de cirkel is met de gedetailleerde blaadjes.


6002/1045 Autumn Hello Autumn

artnr 6002/1045


Zelfs het spinnenwebje van de BOO stans heb ik gebruikt en piept hier net onderuit.

6002/1025 Autumn stans Boo! 

artnr 6002/1025


Het plaatje van Mo Manning is ingekleurd met Sennelier


Je mag nu snel verder hoppen naar 


Veel plezier nog en vergeet niet te eindigen bij het Noor Design blog.

groet 




15 opmerkingen:

  1. Jeetje wat veel werk.maar wel.mooi resultaat zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hop hop, salto qui da Monique e trovo questa simpatica streghetta!! bellissima, ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty!! En ik vind dat heksje wel errug leuk hoor!!! ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nooit zo van de herfstkaartjes, maar deze ziet er wel echt geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart vooral weer met zo'n perfect afgestemd stempel afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig spooky kaartje😍😍 heb je gemaakt. De nieuwe producten zijn weer gaaf. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n leukerd! Toffe tekst, schitterend ingekleurd en prachtige details.

    BeantwoordenVerwijderen