maandag 22 oktober 2018

bloghop Bella Lulu Wintertime

Hallo Allemaal,

Alweer tijd voor een bloghop met een van de leuke knipvellen van Bella Lulu, vandaag is het Wintertime.

Wat moet je doen?
  • Ga 22 oktober 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voor beeld ik heb vandaag een doosje gemaakt met het 1.2.3 punchboard van We R 


De plaatjes matchen precies bij het papier , ik heb het verder een lekker winters doosje gemaakt, met ijspegels   


De tekst is toch ook Subliem

MAG IK BIJ JOU IN JE TRUI haha 

Elke kant van het doosje heeft zijn eigen afbeelding en tekst. 


 De besjes in bijpassende kleur Nuvo drops


De tekstjes zijn gestanst met de nieuwe label stansjes van Noor Design.

 Even alle kanten in een Compilatie.



Superleuk om te vullen met snoepjes of een klein cadeautje.


Nog even het hele doosje en dan mag je nu snel verder hoppen naar


Veel hopplezier nog.

groet 






7 opmerkingen:

  1. Leuk! Idee voor traktatie voor alle juffen. Elk jaar krijgen ze een klein kerstcadeautje!
    De tekst vind ik ook supergeweldig. Sinds ik 25 kilo kwijt ben heb ik het altijd koud... haha en mijn lotgenootjes ook dus die stuur ik graag ook deze tekst😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Origineel idee een leuk doosje! En ja, idd de teksten zijn iedere keer weer geniaal bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje dat is nog eens leuk om wat met de feestdagen cadeau te geven. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief doosje. En met die nieuwe papier leuk en een verrassing als je het open maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super gaaf Corry! En ik vond dat 1-2-3 bord al zo leuk ;) Ik mis alleen het strikje nog haha.......... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk doosje, ik vind het altijd heel leuk om te maken

    BeantwoordenVerwijderen