dinsdag 27 november 2018

Bloghop Jilliez KERST album

Hallo Allemaal,


Het baby album was al leuk , maar dit kerstalbum is zeker zo leuk.

Natuurlijk hoort er een bloghop bij.

Wat moet je doen?
  • Hop op 27 novemer 2018 langs de blogs van alle Jilliez Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld.


Deze keer heb ik het eenvoudig gehouden het album is mooi op zich en er moeten natuurlijk nog foto's geplaatst worden.

2018/0022 Jilliez Album Creator Kerst

artnr 2018/0022


Het papier wat ik gebruikt heb is van Noor Design en heet Misty Winter 


De schattige hertjes zijn van Bella Lulu  en passen heel goed bij het papier.

Op elke pagina heb ik een hertje geplaatst. 

 Lekker veel plaats over voor foto's.


 Als je het album dikker wil maken maak je van de laatste pagina meerdere stuks.  
Verder heb ik ervoor gekozen om de letters steeds met blauw te maken en de achtergrond met grijs om het geheel wat rustig te houden.

Nog even de het hele album en dan mag je nu snel verder hoppen naar 


Veel plezier nog en vergeet niet te eindigen bij het Jilliez blog om ook daar je reaktie achter te laten.

groet 




8 opmerkingen: