maandag 10 december 2018

Bella Lulu verjaardagskit

Hallo Allemaal,


Dit is echt het leukste van het jaar deze verjaardagskalender I LOVE IT.

En natuurlijk hoort er een bloghop bij.

Wat moet je doen?
  • Ga 10 december 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter.
Dit is mijn voorbeeld.


Bellalicious Kit Verjaardag

Ik heb voor deze kit het paperbloc  Love letters gebruikt.
artnr 6011/0525
Het handige van een papierset is dat al het papier perfect bij elkaar past .


De nieuwe parelrand van Noor Design! is hier als slinger gebruikt, en hij is zo mooi fijntjes

6002/1177 Noor! Design Stans Pearl Ribbon

artnr 6002/1177


De mooie grote strik is gemaakt met de We R Memory keepers  1.2.3. punch board waar je zowel enveloppen,doosjes en strikken mee kan maken.

662530 We R Memory Keepers 1-2-3 punch board
artnr 662530


De maanden en stempeltjes zijn gemaakt met de set Labels en Tags

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

artnr 6002/1175


Om overal de gaatjes te maken heb ik de Crop A Dile gebruikt die gaat echt overal doorheen.

70907-7 We R Memory Keepers Crop-A-Dile TEAL

Artnr 70907-7


Verder heb ik het niet te druk gemaakt omdat er natuurlijk ook nog namen op komen en daar moet ook ruimte voor zijn.


Ik ben echt helemaal weg van deze set en ga hem zeker nog eens maken in een andere kleur voor op mijn werk met de verjaardagen van collega's erop.


Heel veel plezier ook met deze geweldige kit en dan mag je nu snel verder hoppen naar 



groet 


7 opmerkingen:

  1. Super mooi Corry. Ik zag het pakket in de winkel maar omdat ik geen plaats heb om een kalender neer te zetten niet gekocht maar vind 'm wel geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kalender heb je ervan gemaakt ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooow Corry wat een geweldig mooie verjaardagskalender heb je gemaakt....Daar heb ik ook wel zijn in om die te maken...verkopen ze bij Noor ook die standaard en de andere accentjes daarvoor??..Dan moet ik nodig eens komen shoppen in Waspik...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze geweldig zo in zwart,rood,wit met het papier van Love Letters.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen