maandag 11 februari 2019

Bloghop Bella lulu Ster

Hallo Allemaal,

Wat een superleuk ontwerp van Judith en wat leuk dat je er een kit van kan bestellen.

Als team hebben we het ontwerp ook gemaakt en een bloghop ermee gemaakt.

Wat moet je doen?
  • Ga 11 februari 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Dit is mijn voorbeeld.


Ik heb voor mijn ster het vrolijke Noor Design papier gebruikt.

6011/0609 Paper bloc Let's Party

artnr 6011/0609


De bloementoef is zelfgemaakt met floral flourishes en het meisje op het plaatje blaast er net wat glitterdust overheen.


De leuke stempeltjes zijn van de little happiness serie .

6410/0470 Stempel Birthday text - Smak!

artnr 6410/0470


Dit is mijn uitvoering en dan mag je nu snel verder hoppen naar


veel hop plezier nog 

groet 


4 opmerkingen:

  1. Supermooi gemaakt, ik ben echt helemaal weg van de mooie plaatjes van Bella Lulu, en 21 februari ga ik naar den Bosch....kan ik ze meenemen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gave creatie is het geworden!
    Een ontzettend leuk en schattig plaatje!
    En de stempeltekst is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk deze ster en wat een schattig plaatje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen