dinsdag 4 juni 2019

scr@pchallenge Noor Design Juli nr 18

Hallo Allemaal,

Scrappen is erg verslavend als je er eenmaal mee begonnen bent, maar vind je het toch nog een beetje moeilijk danis er elke maand een Challenge met een voorbeeld om je te helpen

Ik heb dit voorbeeld gemaakt naar aanleiding van de challenge.



Als je dit voorbeeld volgt kan een kind de was doen.

Het papier heb ik bij de foto uitgezocht en moest veel rood en groen bevatten toen kwam ik uit bij kerstpapier, zo zie je maar dat je dat ook buiten kersttijd kan gebruiken.

6011/0532 Paper bloc Believe in the Magic 

Je vind het HIER


Wat is hij mooi he !
De Summer Vibes bloem

6002/1290 Summer Vibes stansmal Flower

Je vind hem HIER


Dit pijltje gebruik ik ook vaak, vind ik zo leuk 

6002/1148 Stans SCR@P This is Kit


Je vind het HIER


Het mooie nieuwe randje is subtiel en past mooi rond de foto.

6002/1289 Vintage Borders Rand June

Je vind het HIER


Dit is mijn Lay Out geworden Hij is voor mijn dochter en ik hoop dat ze hem leuk vind.

groetjes 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten