maandag 12 augustus 2019

Bloghop Bella Lulu kerstempel

Hallo Allemaal,

Wat een superleuke kerst/ nieuwjaar stempel is er uitgekomen en natuurlijk is er een bloghop aan verbonden.

Wat moet je doen?


  • Ga 12 augustus 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Mijn projectje is een ingekleurd plaatje ingelijst en opgepimpt.


Ik heb zoals je ziet de mooie vetgedrukte cijfers en december gebruikt verder de leuke kleine sterretjes om het geheel extra feestelijk te maken.

6002/1230 Jingle Bells Rand Hulst  6002/1085 Silent Night IJspegels

artnr 6002/1230 en artnr 6002/1085


Poinsettas horen echt bij de kerst.


Ik heb gekleurd met de lightfast potloden van Derwent.


Het geheel ingelijst en dan nog wat echte poinsettas op de lijst geplakt, en hoe mooi zijn deze met al die gedetailleerde nerfjes.

6002/1048 Happy Holidays Poinsetti

artnr 6002/1048


Dit is mijn projectje voor deze hop en dan mag je nu snel verder hoppen naar

Veel hopplezier nog en groetjes 


15 opmerkingen:

  1. Prachtig Corry, kon niet missen dat jij een stempel zou inkleuren!!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kerstkaart.
    Zo mooi ingekleurd.
    En ook hier zie ik de mooie tekststempels.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom tijd tekort met al die leuke kaarten, leuk idee weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg gaaf om die cijfers zo te gebruiken! Was er al mee aan het stoeien hoe ik doe zou moeten gebruiken! Dank je voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart met die prachtig gekleurde kerstster!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Corry. Zelf ben ik nog niet zo van het kleuren maar misschien komt dat nog wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Corry. Vooral die kerststerren maken het helemaal af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje. De kerstster blijft mijn favorietje !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart weer. En ook weer zo mooi gekleurd. Kleurcombi vind ik ook super tof. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW...wat een schitterend kaartje geworden weer en hoe leuk is dat gedaan met de tekststempel....heel gaaf...ben weer weg...ga verder met hoppen...doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een mooie, zelf in kaart! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen