donderdag 19 september 2019

BLOGHOP NOOR DESIGN oktober.

Hallo Allemaal,

Bij een nieuwe collectie hoort een bloghop.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 19 september t/m  22 september langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.




Deze maand is er echt zoveel tofs uitgekomen dat het heel moeilijk was om te kiezen waarmee ik de bloghopkaart ging maken, en zoals je in mijn sneak al ziet hou ik van een eigengemaakte bloem dus deze heb ik zeker verwerkt in mijn kaartje.


De basis voor mijn kaart is een DDBD mal en het DP is van en eerdere collectie.
 6011/0526 Paper bloc Snowflake kisses

artnr 6011/0526


Het plaatje gekleurd in de kleur van het papier met aquarelverf van Sennelier, en gemat op de mooie nieuwe doily .

6002/1384 Blauwe Doily mal

artnr 6002/1384


De bingokaartjes komen van de labelvellen vintage Baby Girl.

6002/1332 Little Happiness Muzieksleutel
De Little Happiness muzieksleutel is leuk om als swirl te gebruiken.


6002/1337 Noor! Design Stans Rol-op bloem

En met het rolbloempje ben ik echt blij.

Dit is mijn kaartje voor deze hop en dan mag je nu snel verder hoppen naar


veel hopplezier nog

groetjes

Corry


18 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Corry met de nieuwe mallen. Ik vind de oprolbloem ook geweldig, heb 'm zaterdag bij jullie gekocht en ga er snel mee aan de slag! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart en je plaatje zo mooi ingekleurd, je bloem is ook prachtig wordt ons allemaal wel makkelijk gemaakt.In één woord prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave kerstkaart met dit mooie kerstpapier Corry, ook de andere knutselspullen zijn prachtig....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roze is een van mijn favoriete kleuren om kaarten mee te maken. Jij hebt er weer een juweeltje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi met die kleur. Wat een mooie kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben verliefd op die bloemetjes. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Corry.
    Handig dat rol bloempjes mal.
    Het design papier vind ik schitterend.
    Mooie nieuwe hobby spulletjes voor oktober zijn er weer uitgekomen .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow … wat een super super leuke kaart heb je gemaakt voor deze bloghop. Top gedaan!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt weer super mooie kaart en wat is die blauwe mal toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! De nieuwe blauwe mal en de oprolbloem zijn weer geweldig! Mooie kleurencombi ook... Het plaatje is heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een super mooie kaart weer. Die rol up stansen voor de bloemen zijn zo gaaf, deze staan zeker op mijn verlanglijstje. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo,
    deze kaart vind ik super gaaf!
    met heel veel Noor detailtjes, prachtige combinatie
    Groeten
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Corry wat een mooie kleuren zeg met mooie mallen. Beauty hoor
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh oh het wordt hier almaar mooier, wat heb je alles mooi gecombineerd. Prachtig van kleur en hele mooie materialen, ook altijd leuk zo'n bloementoef en labels erbij, top hoor !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Werkelijk prachtig Corry en wat een prachtige stans is die nieuwe ronde.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen