maandag 10 augustus 2020

Turning the page

Hallo Allemaal,

Deze keer heb ik maar twee kleuren gebruikt voor mijn kaart. Grijs en blauw. en vind dit zelf erg leuk voor de afwisseling en super bij dit plaatje passen.


Deze afbeelding heet YEEHAW en kan je HIER vinden in de shop van Mo Manning


Wat een grappig plaatje toch.


Hij is een beetje triest op zijn verjaardag, ik vind het wel grappig om deze naar een bejaarde tiener te sturen. 


De basis is van de kaart is een stuk aquarelpapier bewerkt met een superleuke mask van Dutch Doobadoo 
Deze kan je HIER vinden.

470.715.039 Mask Art Party


Deze superleuke klok is bewerkt met een beetje zilverkleurige inkt.

491.200.001 Sticker Art

Verder natuurlijk een paar leuke sentimentjes erbij wat het kaartje afmaakt.

Dit stickervel kun je HIER vinden.


Dan is dit weer mijn voorbeeld voor vandaag,bedankt voor het bezoek aan mijn blog en heel graag tot ziens,

groetjes Corry

2 opmerkingen: