donderdag 26 november 2020

bloghop Dutch Doobadoo scrapkaarten

Hallo Allemaal,

Wat een toffe collectie weer van deze maand. Ik  heb deze keer gekozen voor het doosje Wat heel leuk is om bv karten in te zetten of kleine verassingen in te stoppen.

  • Ga 26 november 2020 t/m 28 november langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!


De basis is zwart en ik heb lekker fleurig herfstpapier van Noor Design Gebruikt.


Verder drie verschillende zelfgekleurde plaatjes en nog een paar gestanste pompoenen van Noor Design.


Hier zie je nog hoeveel ruimte er in het bakje is, heel leuk voor kaarten tags of brieven in te bewaren.

Bedankt voor het bezoek aan mijn blog en dan mag je nu terughoppen naar het Blog van 

DUTCH DOOBADOO

Groetjes 
Corry 


 

13 opmerkingen:

  1. Schitterend Corry en wat een leuke mal is dit. Leuk om te zien wat je hiermee kunt maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mal is dit en wat een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt! Leuk om als Kadootje te geven, gave mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden 👌
    Leuke mal voor een beterschap / opkikker kaart
    Groetjes YvonneBB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat gaaf Corry. Ook weer een veel leukere mal dan ik had gedacht. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leukerd, als die krijgt wordt je vanzelf weer vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die super mooi geworden Corry!! Echt heel gaaf.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw deze is erg mooi wat een leuke collectie weer.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk en fleurig bakje , kijk me ogen uit zoveel nieuwe producten.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, mooi gedaan Corry.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje ik weet niet waar ik kijken moet, er is zoveel te zien op je bakje. Errug leuk!!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello everyone.  I want to share my amazing experience with the great spell caster Dr Mark my husband was cheating on me and when I found out we had a fight which lead him filling for a divorce I cried and fell sick when I was searching about love quotes online I saw people talking about Dr Mark and his great work whose case was similar to mine they left his contact info I contacted Dr Mark and he told me not to worry that after 24 hours he will cancel the divorce and my husband will be back to me after I did everything he asked me to do to my greatest surprise the next day evening it was my husband he knelt down begging me to accept him back, thank you once again Dr Mark you are indeed a blessing to me he can also help you. contact Dr Mark through his email address on: blessedlovetemple@gmail.com
    He cure all kinds of sickness or diseases such as: HERPES VIRUS LASSA FEVER GONORRHEA HIV/AID

    BeantwoordenVerwijderen