maandag 21 december 2020

Merry Christmas, maak het magisch

 Hallo Allemaal,

Zo een paar dagen voor de kerstdagen wil ik iedereen hele fijne dagen wensen en vooral blijf gezond.

Deze kaart met de leuke Gnomes groep is gemaakt door verschillende digis van Mo Manning bij elkaar te voegen, ik zet ze even op een rijtje voor je.




Father Christmas en deze kun je HIER in de shop vinden.


Bjarni and Folke en deze vind je HIER 


Nils and Oddvar en deze vind je HIER


Frode and Hedda en deze vind je HIER 



Van elke groep heb ik er 1 gebruikt en deze in een word document naast en achter elkaar gezet en ietswat van houding laten veranderen. Dit is zo leuk om te doen en je kan eindeloos variëren.

De stempels die ik gebruikt heb zijn van Noor Design.


6410/0537 en deze kun je HIER vinden.


De klok en de sterren zijn van Dutch doobadoo en heb ik heel subtiel op de achtergrond aan gebracht.



Verder nog wat spetters sneeuw en mijn laatste kerstkaartje is af.


Bedankt voor het bezoek aan mijn blog en graag tot ziens.

groetjes Corry 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten