maandag 22 maart 2021

DREAM

 Hallo Allemaal,

Deze black lady kennen jullie vast van de Adams familie, ik vind haar echt zo leuk om voor een stoere kaart te gebruiken. Bovendien kun je heel leuk een mixed media kaart ervan maken en daar hou ik wel van.



Deze prachtige dark lady kun je HIER vinden.


Ik heb haar ingekleurd met Sennelier en een mooie diepblauwe kleur voor haar jurk gebruikt.


Voor de toffe achtergrond heb ik twee kleuren distress oxide en twee masks van Dutch Doobadoo gebruikt.


470.715.119 deze vind je HIER 


470.715.164 Deze kan je HIER vinden.


Ook de dromenvanger is van Dutch Doobadoo en bewerkt met frantage.


492.006.007 deze kan je HIER vinden.


Een beetje ribbelkarton maakt het stoer  Een stoere kaart voor een stoere dame.
Bedankt voor het bezoek aan mijn blog en graag tot ziens

groetjes Corry 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten