maandag 28 juni 2021

Bloghop bella lulu 28 juni

 Hallo Allemaal 

Zouden in de zomer denken we toch stilletjes aan al aan kerst

Dit geweldige set helpt daarbij

Wat moet je doen?

  • Ga 28 juni langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Ik heb deze keer een paar blz in mijn journal gemaakt 


De foto's plak ik later erbij 


De planner en de stansjes zijn van Elizabeth Craft Design.


Ook het maken van een journal/planner is heel leuk om te doen 


Je mag nu snel verder hoppen naar 


tot een volgende hop weer groetjes Corry 


2 opmerkingen:

  1. Super mooie pagina's Corry, met dit papier kun je vele kanten op en niet alleen kaarten maken dus. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie pagina's Corry. De planner staat hoog op mijn lijstje, heel tof om mee te werken lijkt mij. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen