maandag 25 maart 2024

Go for it

Hallo Creative vrienden,

Deze keer voor mijn wekelijkse post voor Mo Mannings Dreamteam heb ik diverse afbeeldingen bij elkaar gezet.



Voor deze kaart heb ik diverse afbeeldingen gebruikt.
De hoofdpersoon is kaptein Haak 


en deze kun je HIER vinden in de shop.



 Al de leuke piratenspullen komen van de digi Pirate Hugh


 en deze kun je HIER vinden.
 

Hoe leuk dat je alles los kan gebruiken of juist als een nieuwe afbeelding kan rangschikken naar keuze.
De afbeelding is ingekleurd met Copics en op onderstaande foto's kun je zien welke kleuren gebruikt zijn.











Tot slot nog met een zwart potlood wat accenten aangebracht.


Hopelijk heb ik je op een idee gebracht. Bedankt voor het bezoek aan mijn blog en graag tot een volgende keer.

groetjes Corry 



















1 opmerking:

  1. Ik gebruik WORD om samen te voegen
    Rechtermuisknop om te knippen en plakken en te verschuiven Ik denk dat je even op you tube moet zoeken hoe dit moet

    BeantwoordenVerwijderen