donderdag 28 juli 2016

true love

Hallo Lezers,

Toen ik de stoere meiden stempels van joy craft zag moest ik meteen aan mijn dochter denken, het is een echt paardenmeisje en dit is een foto van haar paard. 


Uiteraard zijn er al veel kiekjes gemaakt dus de leuke camera van de vintage flourishes serie past er prachtig bij.



Met de wink of stella het zwart bewerkt voor een mooie glinstering.


 



Voor de schaduw in de jas en broek heb ik gewerkt met wat lichtbruin en warm grijs nr 3 dit maakt de kleur net wat minder fel, persoonlijk vind ik dat mooi maar das een kwestie van smaak.




Nog een close up van het meisje voordat ik het uitgeknipt had.
De brushmarkers zijn geweldig.
Fijn dat jullie mijn blog bezocht hebben.
vanaf hier mag je doorhoppen naar Brenda
http://brendaspaperdream.blogspot.nl/

  

23 opmerkingen:

  1. Toffe kaart en heel mooi ingekleurd,

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die is heel leuk en zo mooi gekleurd, geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een gave paardenmeisjeskaart heb je gemaakt...prachtig ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Ik ken een paardenmeisje............
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker stoer kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig zo met haar eigen paard er bij en dit stoere meisje leuke details er bij en mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig zo met haar eigen paard er bij en dit stoere meisje leuke details er bij en mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart echt iets voor een paardenmeisje. Toppie
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart echt iets voor een paardenmeisje. Toppie
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart echt iets voor een paardenmeisje. Toppie
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart, mooi voor meisje dat van paarden houd. Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kaart, mooi voor meisje dat van paarden houd. Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gave kaart! Leuk om het te combineren met een plaatje.
    Gr monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gave kaart! Leuk om het te combineren met een plaatje.
    Gr monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie stoere meidenkaart, mooi gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart weer, Corrie. Echt zo'n kaartje voor een paardenfanaat! Super.
    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel wat anders dan de rest.. maar erg mooi..zo leuk hoe je haar blauwe oogschaduw hebt gegeven..groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Corrie wat een geweldig kaartje heb je gemaakt met deze stempel ... Deze stempels lenen zich echt wel voor veel doeleinden. Je stempeltje is ook prachtig ingekleurd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier kom ik aanghopt om deze super leuke creatie te komen bekijken .
    Het is weer een mooierd hoor.
    Ik hop weer verder naar de volgende blog.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi , je hebt net iets meer gedaan whaha blauwe oogschaduw erop gedaan
    Dat maakt de kaart wat meer stoer vind ik
    1 woord " Prachtig "

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat mooi ingekleurd , echt een toffe stoer meid, en in combinatie met de paardenfoto en je mooie mallen een echte beautie van een kaart!
    Benieuwd naar deze markers, ik ben enkel Spectrum Noir gewoon.
    Zo, nu eventjes verder hoppen...
    fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je deze mooie stoere meid een leuk plaatsje gegeven op deze prachtige kaart. Leuk om haar als paardenmeisje weer te geven. Ziet er geweldig uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen