woensdag 21 juni 2017

Fill your heart with Christmas

Hallo Lezers,

Ook al is de zomer nog maar net begonnen, zo nu en dan wordt er al een kerstkaart gemaakt.
Vandaag heb ik een paar Die'sire mallen van Crafters Companion gebruikt.


De basis is een prachtige mal voor een Stairway card. Deze mal bestaat uit maar liefst 17 delen die je kan gebruiken zoals je wil, ik heb hem eenvoudig gehouden met designpapier maar je kan naar keuze ook de bijgeleverde mallen gebruiken om een kanten voorkant te maken dit zal ik in een latere post nog laten zien.
Ditmaal heb ik heb ervoor gekozen om hem aan de zijkant nog wat extra's te geven  door hier een randmal te gebruiken. 


De bloemen van de randmal heb ik rijkelijk bestrooid met ijskristallen.


Ook de ijskristallen zelf heb ik nog wat extra ijs gegeven. 
Op het trapje wens ik iedereen VREDE toe.


Nog even het hele kaartje en bedankt voor het bezoeken van dit blog heel graag tot een volgende keer

groet Corry

1 opmerking: