vrijdag 18 augustus 2017

home for Christmas Teddy

Hallo Lezers,

De 3D Embossingfolders van Crafter,s Companion geven echt veel diepte en zijn super voor een achtergrond. Ik heb er dit kaartje mee gemaakt. 


Embossingfolder is artnr EF5-3D-X-SSNOW het papier wat ik heb gebruikt is het Centure Pearl papier 


De schattige beertjes is een digi van Teddy Bo en ingekleurd met de Spectrum Noir alcoholmarkers. De hoekjes van mijn kaart heb ik gemaakt met de Crop-A-Dile-Corner-Chomper die is ideaal voor het afronden van Hoekjes.


Zie je hoe mooi het 3D effect is?


De tekst is ook van Crafter,s Companion en komt van de stempelsheet SD-PPS-MH-GOOD

Dit is mijn kaartje voor vandaag 
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en heel graag tot een volgende keer

Knutselgroet 
Corry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten