donderdag 18 januari 2018

Bloghop Februari Noor Design.

Hallo Allemaal,

Zoals altijd als er een nieuwe collectie uitkomt is er weer een leuke bloghop aan verbonden .
Wat moet je doen?

Hop langs alle blogs  laat overal een reaktie achter en eindig bij het blog van Noor Design laat ook daar een reaktie achter en je maakt kans op een leuke prijs. Alle DT leden hebben iets moois gemaakt met de nieuwe collectie en dit is mijn bijdrage.


Ik ben dol op zelf bloemen maken en heb me dus lekker uitgeleefd met een paar bloemen gemaakt van flowerfoam en de mooie chrysant en het prachtige blaadje.

6002/0972 Floral Flourishes Chrysant



De klok is een stuk van de klok uit het  gears tandwiel waar ik de radertjes afgeknipt heb, het papier wat je daaronder ziet is een stukje van  het nieuwe designpapier vintage roses het blauwe wat je ziet is een inktspray die ik ook gebruikt heb op het  aquarelpapier wat als basis voor de kaart is gebruikt.

6011/0548 Paper bloc Vintage Roses

6002/0634 Gears tandwielen + klok


6002/0634 Gears tandwielen + klok

De prachtige vlinderrand heb ik onderuit laten steken.


 Nog een paar vlinders los geknipt en hier en daar op de kaart geplakt.


Hier en daar wat natuurlijk materiaal, wat pailletjes en druppels nuvo drops maken mijn kaartje af. 


Dit is mijn kaart voor deze hop.  Je mag nu verder Hoppen naar het blog van Daisy 
Veel plezier nog met hoppen en ook met deze geweldige nieuwe collectie.


Groetjes Corry


33 opmerkingen:

  1. Ooh prachtig een mixed media toch? Voor zover ik daar iets van ken :) Prachtige kleuren en prachtige combinatie van materialen en stansjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je zeker heerlijk uitgeleefd met de bloemen,maar prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi en wat een prachtige kleuren! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren !!
    Mooie kaart !
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave creatie Corry, prachtig met die stansen en kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de nieuwe collectie helemaal te gek. I love it 😍😍😍
    Wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Mooi in die blauw/groen tinten en die leuke vlinderrand . 😍😍 Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart in prachtige kleuren Corry!. Die inktspray lijkt mij ook wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou ook erg van deze kleuren! Prachtig met de verschillende bloemen! De vlinders erbij etc. Erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en mooie kleuren heb je gebruikt.
    En die bloemen uit foam is ook heel mooi.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al zo'n beauty! Erg mooi! Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor deze bloghop. Mooi al kleuren bloemen zo bij elkaar.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gedaan met de bloemetjes!!! Mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, heel mooi, prachtige kleuren!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi! Wat is dit een plaatje! De bloemen heb je echt heel erg mooi gemaakt! De chrysanten zijn top maar ook die foambloemen vind ik subliem!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart! Ik vind je kleurcombinaties super mooi! Groetjes, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart is het weer geworden groet gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterend, wat een schilderijtje heb je ervan gemaakt, en hele mooie kleuren ook. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige creatie. Mooi die vlinders erop verwerkt. De bloemen zijn ook gaaf. Eigenlijk een heel mooi geheel. Vind alles gaaf

    Xx Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, volgens mij moeilijk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart. Wat gaaf die bloemen. Vind ze helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat mooi ! En die bloemen die gaan op mijn volgende bestelling. Ik vind ook de kleuren van je creatie prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal mooi.... en echt in mijn kleur!
    Wat een leuk idee de gears zo te gebruiken... die sla ik ff op.... verder een prachtige combi.... de kleur, de bloemen, de vlinders😍

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben flieft haha Jeutje wat mooi! Helmaal mijn ding!

    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw prachtig corrie deze bloemen creaties en achtergrond super mooi zo

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt je lekker uitgeleefd met de nieuwe bloemen, prachtig! Mooie kleuren heb je ook gebruikt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo veel moois om naar te kijken. Prachtige kleuren. En schitterende bloemen. En die transparant Nuvo drops maken ieder kaartje echte helemaal af. Super. groetjes,
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart in mooie kleuren en zulke mooie bloemen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige bloemenkaart,en de klok,hele afwerking met verschillende mediums ,helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen