dinsdag 25 september 2018

Bloghop card creator Jilliez

Hallo Allemaal,

Jullie hebben afgelopen week al elke dag kunnen genieten van het nieuwe team en de mooie artikelen. Vandaag weer veel inspiratie middels een bloghop.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Een Card Creator mal.

Wat moet je doen?
  • Hop op 25 september 2018 langs de blogs van alle Jilliez Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter!


Dit is mijn kaartje


Het leuke van dit model is dat je het mooi plat op kan vouwen en de ontvanger hem wel prachtig op kan zetten.


Ik heb mijn kaart versierd met heel veel Noor Design Mallen.


De kaart aan een paar kanten uitgelicht om een duidelijk beeld te geven


Je kan ontzettend veel kwijt op deze kaart.


Nog even het hele kaartje en dan mag je nu snel verder hoppen naar


en vergeet niet te eindigen bij het Jilliez blog en laat overal een reaktie achter.

groet


12 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart en leuke mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die is gaaf met al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Corry!! Erg leuk model! En heerlijke kleuren! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en de creator mal vind ik bijzonder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuke kaart, creator mal is heel interessant, ik moet alleen nog zien hoe 't werkt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke card creator is dit zeg en je hebt zo lief gemaakt. Ik hou er van. Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen