dinsdag 30 oktober 2018

Jilliez Bloghop Contour Creator

Hallo Allemaal,

Vandaag een bloghop met een Contour Creator, deze mallen maken van ons allemaal Creators toch?

Wat moet je doen?
  • Hop op 30 oktober 2018 langs de blogs van alle Jilliez Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld.

Ik ben echt een fan van kleuren en opdeze contour creator kan ik mijn digi mooi verwerken.

2018/0002 Jilliez Contour Creator
artnr  2018/0002


Het plaatje is ingekleurd met Sennlier en door verschillende lagen te gebruiken krijg ik veel diepte in mijn kaart.


De tekst past er ook precies bij en is van Crafters Companion, al de mallen die ik gebruik zijn van Noor Design!.


Dit is nog even het hele kaartje en dan mag je nu snel verder hoppen naar 


Vergeet niet te eindigen bij het Jilliez Blog

groet 

9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaartje weer, hoe je altijd alles zo perfect op elkaar afgestemd krijgt.Echt super!! En natuurlijk ook weer zo mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superkaart!! vind de kleuren ook heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zo mooi! Ben erg fan van jouw kleurtechnieken! Heerlijk! En wat een prachtige tekst! Zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, wat een prachtig mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een superleuke kaart, met een pakkende tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corry, een mooie kaartje, met mooie kleuren met het ingekleurde plaatje gecombineerd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig kaartje weer Corry!! De ingekleurde stempels zijn kunstwerkjes op zich! <3

    BeantwoordenVerwijderen