dinsdag 16 oktober 2018

Jilliez Bloghop klokken

Hallo Allemaal,

Vandaag staan de klokken in de spotlights en wat zijn de mogelijkheden weer eindeloos, het hele team heeft weer leuke uitwerkingen klaarstaan in deze bloghop.

Wat moet je doen?
  • Hop op 16 oktober 2018 langs de blogs van alle Jilliez Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld 

Ik heb 1 klok uitgeknipt en deze mask op een stuk aquarelpapier gelegd en met structuurpasta de contouren erin gemaakt,  drooggeblazen en daarna met witte gesso over het hele stuk papier incl de pasta .


Toen de gesso droog was heb ik met bister en water de kleur gemaakt op het hele werk waardoor het een lekker oude verweerde look krijgt. 


Ook de bloemen zijn zelfgemaakt en  in dezelfde tint bister gehouden en met aquarelpapier gemaakt.


De wijzers van de klok zijn met frantage shabby white bewerkt.


Dit is mijn kaartje voor deze hop en dan mag je nu snel verder hoppen naar 


en vergeet niet  te eindigen bij het Julliez blog.

groet


4 opmerkingen:

  1. mooie creatie geworden, mooie kleuren ........ en weer zo'n leuke veelzijdige mask

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi weer Corry! Ik heb het stencil ook gekocht!! Nu nog even de tijd vinden om het te gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes en leuk dat het niet helemaal een "in your face" klok is. Lief kaartje

    BeantwoordenVerwijderen