dinsdag 8 januari 2019

Bloghop Jilliez kleur art liners.

Hallo Allemaal,

Ook de gekleurde art liners zijn superleuk en de mogelijkheden weer eindeloos.

Er hoort uiteraard een bloghop bij.

Wat moet je doen?
  • Hop op 8 januari 2018 langs de blogs van alle Jilliez Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeldkaart.


Ik heb er mijn ingekleurde plaatje mee gedoodeld in kleurtjes dit geeft net wat extra aan je plaatje.


In deze kaart is heel veel ruimte voor leuke items, alles wat ik gebruikt heb is van Noor Design, de randpons is van Vaesen ,daar heb ik een lintje doorheen gevlochten. 


Een vlak is wit gelaten, daar kan je dan je wens  opschrijven. 


Ik sluit de kaart met hetzelfde lintje wat ik door mijn rand gevlochten heb, dan hou e het een beetje uniform 


Nog even het hele kaartje en dan mag je nu snel verder hoppen naar.


Veel plezier nog met hoppen.

groet




6 opmerkingen: