maandag 11 november 2019

Bella Lulu bloghop Folklore gnomes

Hallo Allemaal,

Nee echt deze is zo geweldig leuk, ik heb alle gnoompjes al gebruikt.


Wat moet je doen?

  • Ga maandag 11 novembver 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Dit is mijn kaartje geworden.Ik heb hiervoor twee nieuwe DDBD mallen gebruikt

470.713.746 Card Art Clover 470.713.183 Dutch Doobadoo Shape Lola

Het klavertje vind je HIER  en de basis vind je HIER


Op elke blaadje van het klavertje heb ik een wensje gezet en alles past zo mooi bij het Designpapier Joy to the World

6011/0561 Paper bloc Joy to the World

Het DP vind je HIER



Dit is mijn kaartje voor deze hop geworden, bedankt voor het bezoekje en dan mag je nu snel verder naar 

groetjes 

Corry

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk klavertje kaart heb je er van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart weer en leuk idee ook met 2 ddbd mallen. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaw zo veel te zien op je kaart. leuk die lange gnome 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje is het geworden! Ik vind de gnoompjes geweldig en het zijn ook zulke mooie kleuren! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart zeg. bleef er naar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk positief kaartje Corrie. Hij ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk....door te combineren een supermooie creatie! Je kijkt je ogen uit....gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, wat een supertoffe gnomes!!!
    Je kaartje met dit knipvel is geweldig gaaf geworden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleuren combinatie. En je kaart is weer toppie

    BeantwoordenVerwijderen