maandag 18 november 2019

Bloghop Snowman Bella Lulu

Hallo Allemaal,

Nu het echt koud begint te worden gaan we natuurlijk kaartjes maken met sneeuwmannen en uiteraard is daar een mooi knipvel voor gemaakt.

Met een toffe bloghop.

Wat moet je doen?
  • Ga 18 november 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Ik heb er een leuke harmonica kaart me gemaakt. En op de voorkant prijkt een van de kerstmannen. 

 Je kan de kaart uit elkaar trekken as een harmonica en dan heb je aan alle zijde een kerst/ nieuwjaarswens.


En toch mooi plat op te vouwen.


Echt een heel tof model. 


De achterzijde heb ik rustig gehouden 


Dit is mijn kaartje en dan mag je nu snel verder hoppen naar 

veel plezier nog

groetjes Corry 

15 opmerkingen:

  1. ik snap niet hoe het in elkaar zit maar ziet er echt geweldig uit 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een super mooie kaart...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart.de winter komt er aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en heel leuk model! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, zou hier een giede uitleg van willen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een gaaf geheel van kleuren en gebruikte materialen
    Deze kaart mag wat mij betreft een live worden
    Een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een pracht van een collectie en je hebt er een supermooie kaart mee gemaakt. Ik geraak maar niet uitgekeken op die mooie papiertjes. En het combineert zo goed ! uiteraard :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk model, gelukkig heb ik de beschrijving on mijn all inclusive abonnement😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart Corry. Zo'n leuk idee met die harmonica binnenin. Hier kan je alle kanten mee op

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo tof! Een echt cadeautje om open te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf model heb je gemaakt met de sneeuwman en het bijpassende papier. Hoop dat je de beschrijving een keer wil delen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 30 november bij Noor en Zo zit hij in de ws van Sinterklaas

      Verwijderen