vrijdag 28 februari 2020

Vouwkaart met vierkantjes

Hallo Allemaal,

Wat een gaaf model heeft Lia Loonen deze keer gemaakt en natuurlijk zijn wij er ook mee aan de slag gegaan en hebben er een bloghop van gemaakt.

Wat moet je doen?
  • Ga 28 februari 2020 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Voor deze kaart heb ik het mooie vintage teaparty papier met bijpassende labelvellen gebruikt

6011/0423 Noor! Labelvellen Vintage Teaparty 

6011/0651 Paper bloc Teaparty

Perfect bij elkaar passend je kan het HIER vinden in de webshop



De mooie blauwe mal heb ik twee maal gebruikt zodat ze precies boven elkaar komen als de kaart dicht is.

6002/1455 Snij-embosstencil - Noor - Ovaal Royal

Deze vind je HIER 



De pockets zijn afgewerkt met een randpons van Vaessen


Onder de foto  zit de  leuke kanten doily van de tea collectie en deze vind je HIER 


Je kan er zoveel op kwijt en toch compact als jij dicht is. 


De bingokaartjes zijn los en de grote tag kan nog wat achterop worden geschreven.


Dit is mijn kaart voor deze hop, dan mag je nu snel verder hoppen naar

Veel plezier nog en tot gauw weer,

groetjes Corry 

7 opmerkingen:

  1. Super mooi.heel verrassend die zachte kleuren gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wauw, lijkt gelijk een totaal andere kaart door die kleuren. Superleuk zeg!!!
    Gr. Christa vd Plaats

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en mooie kleurtjes. Leuk met een foto erin! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterend mooie kaart,de kleuren vind ik prachtig....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaaf, zo mooi van kleur, een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie! De zachte kleurtjes zijn helemaal mijn ding.Deze uitvoering vind ik echt schitterend!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, schitterend gewoon. Ik vind het nieuwe vintage tea party papier zo gaaf en dan de bijpassende stansjes erbij. I love it 😍😍 Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen