maandag 27 april 2020

Bloghop bella lulu endles love

Hallo Allemaal

Wat een leuke bloghop vandaag 

Wat moet je doen?
  • Ga 27 april langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Ik ben een kraammand aan het maken voor mijn schoondochter en toevallig gebruik ik voor alle cadeautjes dit endles love papier dus kwam het goed uit dat er een hop is met dit knipvel wat perfect bij dat papier past



Ik heb een eenvoudig papieren tasje waar een wat groter cadeau in past opgepimpt hiervoor heb ik de mooie nieuwe randmal en frame gebruikt 


Dit is mijn voorbeeld voor de hop en dan mag je nu snel verder naar


Veel plezier nog

groetjes Corry 

2 opmerkingen: