maandag 8 juni 2020

Having Fun

Hallo Allemaal,

Vandaag is het weer een plaatje van  Mo Manning wat centraal staat in deze post.


Ik heb twee plaatjes bij elkaar gevoegd wat een superleuk effect geeft.

 

Jerry is HIER te vinden. en Mags kun je HIER vinden


Het plaatje is gekleurd met luminance potloden op aqauarelpapier. En deze keer heb ik een mixed media achtergrond gemaakt waarvoor ik allemaal items van Dutch Doobadoo heb gebruikt onderin de post zet ik ze even op een rijtje.


De basis is aquarelpapier met sennelier verf de letters zijn met mouse van Nuvo gemaakt hier en daar nog wat flakes en gedoodeld 


Een passend sentimentje is altijd leuk

491.200.001 Sticker Art 470.715.152 Mask Art Script 470.715.004 Mask Art A5 Faded Dots 492.950.006 Laser Paper Art A5 Polaroids

Verder een beetje verbandgaas en een stukje ribbelkarton en mijn kaartje is af.
Hoop dat ik voor een beetje inspiratie heb gezorgd. 


Bedankt voor het bezoek aan mijn blog en graag tot ziens.

groetjes Corry 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten