maandag 6 juli 2020

Straal en geniet

Hallo Allemaal,

Hoe leuk is het om een vrolijk plaatje te combineren met mixed media en een leuke muzieksleutel en stempel 


Voor deze kaart gebruikte ik The Tramp van Mo Manning en deze afbeelding kun je HIER vinden in haar shop


Het plaatje heb ik gekleurd met polychromos potloden op aquarelpapier en  met een klein wit randje uitgeknipt.


Daarna heb ik een achtergrond gemaakt met aquarel van Sennelier ook op aquarelpapier in combinatie met een stencil van Dutch Doobadoo en structuurpasta

470.715.128 Mask Art A5 Squares

dit stencil vind je HIER 



Super om hier de muzieksleutel van Noor Design bij te gebruiken.

6002/1332 Little Happiness Muzieksleutel

Deze kun je HIER vinden.


Tot slot nog een leuke bijpasende stempel van Bella Lulu en een kader om mijn kaart en daarmee hoop ik voor een beetje inspiratie gezorgd te hebben.
3002/0110 Bella Lulu Clear Stamp Buttons

De stempelset vind je HIER 

Bedankt voor het bezoek aan mijn blog en graag tot ziens 

groetjes Corry 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten