maandag 28 september 2020

Bella Lulu Bloghop realistic

 Hallo Allemaal,

Wat zijn deze realistic afbeeldingen ontzettend mooi om kerst/winterkaartjes mee te maken. Natuurlijk hebben wij als team weer mooi voorbeelden gemaakt die je tijdens deze hop kunt bekijken.

Wat moet je doen?
  • Ga 28 september langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Het plaatje heb ik in combinatie met een mooie Dutch Doobadoo mal gebruikt.


470.713.650 Card art Trifold en deze vind je HIER in de shop.


Verder wat mooie winterstansjes gebruikt in de kleur blauw en wit, ik zet ze even op een rijtje. en klik je op het artikelnummer wordt je naar de plaats in de shop geleid.
 




Dit is mijn voorbeeld voor deze hop en dan mag je nu snel verder hoppen naar.


groetjes Corry 

6 opmerkingen:

  1. Super mooi geworden, prachtig plaatje echte blikvanger en leuke kerstboom.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Zo'n geweldig winters plaatje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart , hele mooie plaatjes . Ik moet er maar snel mee beginnen
    Groetjes , Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart het plaatje is ook heel mooi je waant je echt in de kerstsfeer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kerst sfeer weet je met deze kaart te creëren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een schitterende kaart.
    Dit nieuwe knipvel wordt weer een favoriet van mij 🙈 Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen