donderdag 24 september 2020

Bloghop Dutch Doobadoo September

 Hallo Allemaal,

Elke maand komt er een toffe collectie met leuke nieuwe modellen uit, en er zit meestal een shape art bij, en juist daar ben ik zo'n fan van. Voor deze hop heb ik dit leuke model gekozen.

Wat moet je doen om mee te doen met deze hop.

  • Ga 24 september 2020 t/m 26 september langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Deze shape art is prachtig van vorm, en je hebt altijd perfecte afstanden van designpapier en card stock. 


Ik heb een plaatje van Mo Manning gekleurd in de kleuren van het Noor Design papier


De bloementoef is ook gemaakt van hetzelfde design papier.


Mooie zachte roze en bruin tinten ik hou er van.


Dit is mijn voorbeeld voor deze hop, je mag nu snel verder hoppen naar.


veel hopplezier nog en graag tot ziens.



13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart zo en prachtige combi met dat roze en bruin.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en leuke nieuwe mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Corry wat is deze toch weer prachtig gemaakt. Wat is het een gave mal zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een SCHITTEREND kaartje is dit Corry...wat een prachtige creatie op die mooie nieuwe mal van DDBD gemaakt...en het mooi ingekleurde stempeltje is echt de eye catcher van deze kaart...
    KNAP gedaan weer!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met een schattige digi. Mooi ook in deze kleuren.
    Leuke mallen ook gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corry wat een prachtig kaartje met een mooie digi op die prachtige mal....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Corry. En die kleurtjes staan zo mooi bij elkaar!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi gedaan...hier hou ik van.

    Liefssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart is het geworden. Mijn dochter is gek op de mallen van dutchdoobadoo en ook namens mijn dochter Noëlle (11 jaar) moest ik dit complimentje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow....deze is ook prachtig Corry....wat een mooi geheel heb je ervan gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen