maandag 26 oktober 2020

Maak het Magisch

 Hallo Allemaal,

Deze week heb ik een echt kerstplaatje gebruikt voor deze kerstkaart, een echte musthave vind ik, het brengt de sfeer zo mooi naar voren .








Ze heet Match Girl en je kan haar hier vinden in de shop.

Ik heb haar ingekleurd in de kleuren van het designpapier van dit scrappakket van Noor Design

6011/0654 SCR@P Design Paper Silver Bells

6011/0654 en dit kan je HIER vinden. ook de bloementoef onderaan de kaart is gemaakt door de plaatjes van dit papierset te gebruiken.

Het meisje zelf is gemat op een mooie blauwe mal van Noor Design.

Een beetje verbandgaas onder de toef maakt het wat zachter.

Ik hoop weer voor een beetje inspiratie gezorgd te hebben en dan zie ik je graag volgende week weer terug.

groetjes Corry 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten