maandag 23 november 2020

Ragged Santa

 Hallo Allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje voor het dreamteam van Mo Manning en deze keer heb ik een gave afbeelding van de kerstman gebruikt 

Hij heet ragged Santa en ik vind hem echt te gek.


Ik heb hem gekleurd met Sennelier op aquarelpapier en hem een grijze outfit gegeven, het leuke van de digis is dat je steeds een andere uitstraling kunt geven door de kleuren te veranderen.


Je kunt hem Hier in de shop vinden

Hier nog even een uitvergroting van het gekleurde plaatje.

De basis is een mal van Dutch Doobadoo.


470.713.202 en deze kun je HIER vinden.

Een mooie poinsetta doet het ook altijd goed op je kaart.


6002/1493 En deze vind je HIER 

Dan is dit weer mijn kaartje voor deze week, bedankt voor het bezoek aan mijn blog en graag tot ziens.

groetjes Corry 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten