maandag 15 februari 2021

Hallo

 Hallo Allemaal,

Dit grappige plaatje heb ik vandaag gekozen om mijn dreamteampost mee te maken, ik hou wel van dat kleine beetje ondeugd wat er vanaf straalt.


Het is gekleurd met inktense potloden en ongeveer de kleuren van het originele plaatje aangehouden omdat het zon mooie combi is.


Je kunt deze mooie afbeelding HIER vinden




De achtergrond is gemaakt met een mask van Dutch Doobadoo en deze kun je HIER vinden.





De achtergrond is een beetje grunchie en dat past mooi bij dit plaatje.

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en graag tot ziens.

groetjes Corry 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk mannetje heb je verwerkt op je kaart.
    Zo leuk afgewerkt met al die details.
    Ik mis nog de creatie van de bloghop, maar dat komt vast nog wel goed.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen