maandag 12 september 2022

Feestbeest

Hallo Allemaal,

Vandaag ben jij het Feestvarken. Daar hoort natuurlijk een grappig kaartje bij.


Deze keer heb ik dit leuke varkentje van Mo Manning gebruikt en versierd met Creative Craftlab accessoires.


Dit varkentje vind je HIER  in de Shop en is ingekleurd met Copic markers.


De leuke accessoires vind je HIER 

 

De border gras en wolken vind je HIER 



 Bedankt voor het bezoekje op mijn blog. Ik hoop dat ik je op een idee heb gebracht, en dan zie ik je graag nog eens terug op mijn blog.

groetjes Corry 



 

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor een feestvarken , mooi gemaakt en ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat is die zeker, wat een toffe kaart

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen