maandag 27 november 2023

You brighten my day


Hallo Kreative vrienden,

Vandaag voor mijn blogpost op het Mo Mannings Dreamteam heb ik deze vrolijke jongen gebruikt.

 

 


Deze vrolijke snuiter heet Jerry en kun je HIER in de shop vinden.


Takjes en emmer van ECD


Achtergrond is gemaakt met een mask van Dutch Doobadoo.


Jerry is ingekleurd met Sennelier aquarelverf.


Misschien heb ik je op een idee gebracht Bedankt voor het beoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer.

groetjes Corry 

2 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart met veel mooie details en kleurwerk. Waar heb je de witte stippen (vlekjes) mee gemaakt, want die voegen echt wat toe!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik hiervoor Amsterdam acrylverf iets verdunnen met water en een kwastje
      Is mooier dan gesso

      Verwijderen