zaterdag 6 april 2019

MO Manning Gast designer voor challenge april blog

Hallo Allemaal,
Hi Everyone,

Wat een eer dat ik gevraagd werd door Pat Frank om gast designer te zijn voor de maanden april mei en juni

What an Honner That Pat Frank asked me to be a gast designer on the challenge blog van Mo Manning for the month april may and june

De uitdaging van april is Spring
 The challenge  april is the theme SPRING

Dit is mijn kaartje
This is my card


  
Het is een stepperkaart geworden.

it is a steppercard.

Het leuke konijntje Roger past perfect bij dit kaartje
Little rabbit ROGER fits perfectly in this pickture.


Hello Roger. 



Ik heb het leuke plaatje gebruikt van AVA van Mo Manning

I used AVA of Mo digital pencils


Als je onderstaande link klikt kom je meteen in de webshop

you can order it by the link 

http://www.mosdigitalpencil.com/ava/


Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden en dan hoop ik je weer te zien voor de volgende challenge in mei.

I hope you enjoyed it and hope to see you in may again.

For the interestted one the dies i Use are from Noor Design!

You find them here



groetjes
greetings

Corry


4 opmerkingen:

  1. Loving this adorable card with it's beautiful colouring and fabulously embellished layers of Easter goodies! It's so exciting to be on the team! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We are delighted to have you join us on Mo's Dream Team as a guest designer! I love your work, Corry and your card here is just beautiful - such a great design and fab colouring! Hugs, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Julie
      I am a big fan ofmo and so excited to be a guestdesigner

      Verwijderen