zaterdag 6 april 2019

This is week 15

Hallo Allemaal,

Hi Everyone,

Week 15 van de 52 weken challenge bij Noor en Zo is PIJLEN,
in de breedste zin van het woord kun je de challenge interpreteren en op deze kaart heb ik 1 pijl met de tekst THIS IS geplaats.

Week 15 of the 52 weeks challenge at Noor en Zo is Arrows
In the broadest sense of the word you can inerpret the challenge and on this card i have placed 1 arrow with the text THIS  IS. 


Op het blog van Noor en Zo laat ik zien welke artikelen van Noor en Zo ik allemaal gebruikt heb.

On the blog of Noor en Zo i show wich articles of Noor en Zo i used.


Het leuke plaatje is van Mo Manning 

The nice Picture is from Mo Manning

Broked

Dit is de link naar webshop

This is the link to her shop

http://www.mosdigitalpencil.com/#


Het leuke beertje is van Noor design 

The little bear is Teddy from Noor Design!


Het plaatje heb ik gekleurd met polychromos potloden. 

I used polychromos pencils for the pickture.


Dit is mijn post voor vandaag
Bedankt voor het bezoek en graag tot een volgende keer.

This is my post for today 
Thank you for this visit and see you next time.

this is the link to the Noor en Zo shop.




groetjes 

Corry

6 opmerkingen: