maandag 31 december 2018

Bella Lulu bloghop Steralbum

Hallo Allemaal,

Dit is echt wel een superafsluiter van 2018, wat is dit een ontzettend leuk album om te maken en zeker als je de kit hebt.
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Wat moet je doen om mee te hoppen?
  • Ga 31 december 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld.


Voor dit album heb ik het Lavender garden papier  gebruikt.
6011/0591 Paper bloc Lavender Garden 

artnr 6011/0591


Heel handig als je 1 bloc gebruikt, de kleuren passen perfect bij elkaar. 

Op verschillende plaatsen in het album heb ik de stempeltjes van de photo shoot kit gebruikt

6004/0029  SCR@P Photo Shoot Kit 

artnr 6004/0029

Verder heb ik de stansjes van het set Labels en Tags gebruikt

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

artnr 6002/1175


De indeling van het boekje is een variatie van de voorbeeldjes op de beschrijving die je uiteraard bij deze kit ontvangt.


De grote labels zijn gemaakt met de We R Party punch Tag

660777 We R Memory Keepers DIY party punch tag

artnr 660777
Door alle insteek mogelijkheden is er veel plaats voor foto's, sommige pagina's heb ik bewust zo gelaten voor  de grote foto's.



Ik vind het echt een supertof project  ik hoop jullie ook.



Na deze lange post mag je nu eindelijk doorhoppen naar

Heel veel hopplezier nog een graag tot ziens op mijn blog

groet

13 opmerkingen:

  1. Het blijft een knap project, maar wat heb je er iets mooi van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor .en mooi met dit papier zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer prachtig! En het lavender garden blijft 1 van mijn favorieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zo'n schitterend mooi voorbeeld Corry....

    fijne jaarwisseling Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige album. Helemaal mijn kleur.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie alweer ! ik ga hem maken als kadootje voor een vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen