donderdag 27 december 2018

Jilliez bloghop SOL

Hallo Allemaal,


De eerste SOL van Jilliez.

Wat moet je doen?

  • Hop op 27 december 2018 langs de blogs van alle Jilliez Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Jilliez en laat daar ook een leuke reactie achter!

 Het was erg leuk om te maken ik laat jullie hier mijn uitwerking zien.


Ik heb hem uitgevoerd in blauw card stock en aan de voorkant heb ik een schudgedeelte gemaakt.


Rondom het schudgedeelte heb ik de leuke takjes van Noor Design! rondom gebruikt  zoals bij  een krans . 

6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst

artnr 6002/0769


Het stempeltje is van Polka Doodle 


Aan de boven en zijkant heb ik verder geen DP papier gebruikt om het geheel wat rustig te houden



Nog even het hele kaartje en dan mag je nu snel verder hoppen naar 


Veel hopplezier nog

groet 

5 opmerkingen: